piątek, 25 grudnia 2015

Witam, jestem Nela :)

Witam serdecznie na moim blogu. Będzie to pewnego rodzaju dziennik. Zamierzam w nim pisać głównie o moich zmianach (praca nad swoją sylwetką, rozwój osobisty) oraz różnego rodzaju offtopy ;p

Do założenia bloga zainspirowały mnie Wasze blogi. Znalazłam w nich wiele motywacji do zmiany i pozytywnego nastawienia, dobrej energii. Z zamiarem nosìłam się od dłuższego czasu. W końcu atmosfera zbliżającego się nowego roku zapędziła mnie przed tableta i oto jestem ;)

    Jestem Nela. Mam 20 lat. Mieszkam, pracuję i uczę się zaocznie w Poznaniu. Niedawno w końcu zdecydowałam się jak pokierować swoje życie. Od października wybieram się na filologię angielską na UAM. Później na nauczanie języka polskiego jako obcego.
    Uwielbiam języki. Jest to jedna z niewielu moich pasji, którą mogę wykorzystać do pracy, niestety. Później zamierzam dodawać sobie kilka języków. Na pierwszy ogień pójdzie francuski, którego nauki już raz się podjęłam, ale po jakimś czasie zrezygnowałam.

  Tak więc w tym roku przygotowuję się do matury, a w międzyczasie baaardzo chcę wyrobić sobie ładną sylwetkę. Moje ciało nie wygląda na ciało dwudziestolatki. Trochę za dużo tłuszczyku, cellulit, rozstępy... ughh... :/
    Od paru dni ograniczam spożywanie produktów, które mi nie służą. Jem mniejsze ilości, nie jem do syta, staram się odpowiednio nawadniać, co jest trudniejsze niż się zdaje, bo rzadko czuję pragnienie. Od nowego roku (każdy wie, jak to jest przez Święta i Sylwestra;)  ) zaczynam ćwiczyć pilates, minimum godzina dziennie, 5 razy w tygodniu. Jeśli z jakichś powodów nie będę mogła, to będę robić przysiady, bo pupa to partia ciała, której wytrenowania nie mogę sobie darować! :D  Mam też przygotowaną listę, według której zamierzam robić zakupy. Czego nie ma na liście dozwolonych produktów, tego nie ma w moim koszyku.


Gratuluję tym, którzy dotrwali do końca ;) Pierwszy wpis najtrudniejszy, później pójdzie z górki.

Zachęcam do regularnego odwiedznia mojego bloga Nela in motion. Ja na pewno codziennie bęďę do Was zaglądać. Jestem w trakcie przygotowywania listy blogów. Jeśli chciałybyście na niej zagościć, dajcie linki :)


MIŁEGO DNIA! :)


2 komentarze:

  1. Z radością będę Cię motywowała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również będę częstym gościem na Twoim blogu :) zapraszam też do mnie, również dopiero zaczynam ;) http://pokonactluszcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń