środa, 6 stycznia 2016

Lista do ogarnięcia

Trochę byłam nie obecna na swoim blogu. Dieta i wszystko szło mi tak jakoś średnio. Nie było sensu dodawać nijakich wpisów, a z resztą nie miałam weny pisać ;) Za to byłam obecna na Waszych blogach. Chociaż coś ;)


Nadal czekam na swoją książkę z Allegro. Już się niecierpliwię, jak dzieciak na Święta :p  Za tydzień w piątek mam egzamin prawa jazdy. Stresująca sprawa. Mam również egzaminy w szkole. To akurat mało mnie rusza :p

Wprowadzam na swoim blogu "codzienną listę do ogarnięcia". Mam kilka punktów, które chcę codziennie realizować. Jeśli je wypiszę i będę odhaczać, na pewno będzie mi łatwiej. Jeśli Wam się podoba, zastosujcie u siebie :D

-zadbać o rozwój
-oszczędzać pieniądze
-być  ogarniętą;
      spać max 8 godzin (za bardzo lubię spać ;p )
      wypić  1l wody + zieloną herbatę
      zrobić przysiady w ilości według Squat Challenge (+rozciąganie)
      nie objadać się

9 komentarzy:

  1. Pamiętam jak egzamin na prawko był stresujący, chyba jak nic bardziej do tej pory, ale jakoś poszło ;)
    Dobry pomysł z taką listą, oby udało Ci się wszystko zrealizować :)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na egzaminie ;*
    i trzymam kciuki za egzaminy w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w szkole i na egzaminie, a także w wypełnianiu codziennej listy!
    Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra jest taka lista do ogarnięcia. Powodzenia!
    Powodzenia też na egzaminach - na prawo jazdy i szkolnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Długie spanie to nic złego :) 7-8 godzin jest dobre dla organizmu, a czasem warto i pospać dłużej. A co do squat challenge to moim zdaniem zdecydowanie lepiej jest robić o wiele mniej przysiadów, ale z obciążeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, prawda, potrzebuję więcej snu i też muszę zacząć oszczędzać :) co do rozwoju, to cały czas staram się pamiętać, że jest on najważniejszy w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wasze komentarze są mega motywujące! :D
    Dzięki za wsoarcie ^^

    OdpowiedzUsuń