sobota, 2 stycznia 2016

Comiesięczne mierzenie

Zawsze bardzo inspirują mnie zdjęcia przed i po. Pomyślałam, że zrobię sobie teraz zdjęcia, żeby na półmetku swojej drogi mieć naoczne dowody postępu i dodatkową motywację. Również zobrazuje Wam to z czym mam do czynienia ;)

Oto ja:  165cm, 52kg   W najbliższych dniach jeszcze się pomierzę

Od razu uprzedzam,że brzuch nie jest wciągnęty ;) Napięłam mięśnie, żeby za każdym razem móc otrzymać taką samą postawę na zdjęciu, a nie zastanawiać się czy robiłam wdech czy wydech, czy wydęłam za bardzo brzuch, czy może wciągnęłam.
Na początku miesiąca będę sobie robić takie zdjęcia.  Liczę na porządne efekty ! :D

Nie krępujcie się komentować :) Jestem świadoma swoich rozstępów, cellulitu i nadmiaru kilogramów.

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, nie mogę się doczekać by zobaczyć efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia, będę zaglądała, żeby zobaczyć efekty :*
    http://przyjaznzana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam do obserwowanych. Również będę zaglądać :)

      Usuń
  3. Super pomysł, również życzę powodzenia i mam nadzieję,że nigdy nie poddasz sie w dążeniu do tego, czego pragniesz :)
    pokonactluszcz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zachęcam do zrobienia tego samego, chociażby dla samej siebie, nie musi być na bloga :)

      Już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
    2. Ja też zrobiłam sobie takie zdjęcia około 7 miesięcy temu, gdy zrzucilam 10kg miałam porównanie gdzie ubyło najwięcej. Takie zdjęcia to super sprawa!:)

      Usuń
    3. A wrzuciłaś na bloga? Jak tak,to daj link proszę :) a jak nie, to wrzuć ;D

      Usuń
  4. Zdjęcia przed są motywujące, bo szybko chciałoby się zrobić zdjęcia po i cieszyć się z widocznych efektów :) Trzymam kciuki :*
    everything-for-skinny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nadmiaru kilogramów to z pewnością Ty nie masz. Nadmiar tkanki tłuszczowej to i owszem, ale z pewnością nie kilogramów. Mimo wszystko - masz ładną sylwetkę, a jeśli poćwiczysz - nabierze ładniejszych kształtów, a skóra będzie bardziej napięta. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle się wyraziłam. Może waga faktycznie ok, ale samiast tłuszczu, wagi powinny dodawać mi mięśnie ;)

      Usuń
  6. super:) moim zdaniem jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, po pierwsze brawo za odwagę. Wspaniale, że się pokazałaś i to jeszcze u siebie :) wyglądasz dobrze, trzymam kciuki za dalsze postępy!

    OdpowiedzUsuń