piątek, 1 stycznia 2016

Czytam, życzę, podsumowuję

Jak ja to uwielbiam :) Budzę się, patrzę za okno - śnieg... Wchodzę na bloga w średniawym humorze, zaczynam czytać Wasze blogi i od razu zły nastrój mi przechodzi, zaczyna mi się chcieć przeżyć dzisiejszy dzień jak najlepiej :)  Dziękuję :D


Malutkie podsumowanie roku 2015
Ten rok ogólnie był dość dobry. Wiele zmian na lepsze i mało porażek. Trochę się pozmieniało, a mianowicie:
          - praca:  Na początku roku pracowałam jeszcze w dość kiepskiej restauracji jako kelnerka (moja pierwsza praca). Miała być to praca na lato 2014, ale przedłużyła się do stycznia 2015. Później zmieniłam ją na pracę w sklepie. Dość ciężka, ale nawet dobrze płatna, stała, pewna. Koło października otworzyłam z Mamą firmę. Kręci się, jest coraz lepiej, są perspektywy, wkrótce będzie i kasa :)
          -sprawy sercowe: Z moim chłopakiem (poznaliśmy się w sierpniu 2014 w restauracji, gdzie pracowałam ^^) przeszliśmy z etapu "spotykamy się" na etap "jesteśmy razem". Jest cudownie
          -życie prywatne: Zaczęłam zmieniać siebie, podjęłam decyzję o studiach, zmieniłam kolor włosów na blond, założyłam bloga :)

W 2016r będę żyć na 100% i będę szczęśliwa. To moje jedyne postanowienie.

Co czeka mnie w nadchodzącym roku:
-rozpoczęcie studiów
-być może przeprowadzka
-egzamin prawa jazdy
-prawdopodobnie wiele wiele zmian, których nie jestem w stanie przewidzieć ;)


*    *   *  *  *   *    *
A teraz na bieżąco. Kupiłam sobie książkę. Chcę zacząć czytać po angielsku. Wybrałam coś, co znam i lubię, będę więc czytać z chęcią. Może to niektórych śmieszyć, ale ta książka to Zmierzch :) Kupiłam używaną z Allegro, tanio i do domu. Nie mogę się doczekać kiedy będę już ją miała :)

Nowy rok i dwa następne dni spędzam z rodziną. Dieta staruje więc czwartego stycznia :p


Życzę Wam wszystkim dużo ciepła, miłości, szczęścia i uśmiechu w 2016r. Niech Wasze marzenia się spełniają, a los szykuje Wam wiele miłych niespodzianek :)


3 komentarze:

  1. Gratuluję sukcesów w roku 2015 i życzę kolejnych w 2016!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę sukcesów i wypełnienia postanowień w kolejnym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie Dziewczęta :D

    OdpowiedzUsuń