sobota, 16 stycznia 2016

Jak po maśle

Tyle stresu o nic! :D  Zdałam prawo jazdy za pierwszym razem! :) W szkole egzaminy zdane na piątki, czwórki, jest jedna dwója i jedna trója :p

W końcu mogę zacząć nowy semestr i uczyć się już tylko na bieżąco i do matury. Ufffff ^^

Szczerze się przyznam, że ostatnio zajdałam trochę stres. Teraz już nie będzie tyle stresu, ale jest też inny problem. Jestem bardzo bardzo uzależniona od słodyczy. To nie tak, że szukam wymówki ;)  Nawet jeśli cały dzień jem wartościowe rzeczy, piję dużo wody i śpię dobrze, to maksymalnie po dwóch dniach zaczyna mnie boleć nieznośnie głowa, jestem słaba i ledwo kontaktuje co się dzieje dookoła mnie. Ostatnio przez dwa dni nie jadłam słodkiego i jak mnie dopadł głód słodyczy,  to nie podziałało normalne jedzenie i przeszło dopiero po słodkim ciastku z kremem -_-


 Może na śniadanie będę jadła drożdżówkę i w ciągu dnia obejdzie się bez słodyczy? :/ hmmm sama już nie wiem.

Czy któraś z Was miała kiedyś aż taką trudność w rzucaniu cukru? Wszystkie rady się przydadzą :)

Dziś i jutro trochę chillu po ciężkim tygodniu, a od poniedziałku spowrotem w wir pracy i nauki. Ale ten czas leci! Tylko 3 miesiące do matury :o Kiedy ten czas tak uciekł?

FRIENDS  Uwielbiam ^^


5 komentarzy:

  1. Gratuluję zdania prawka :) Też mam ten problem ze słodyczami :( A najgorzej jak już zacznę coś jeść, to ciężko przestać :P Próbuję ustalić sobie taki plan, że raz w tyg. np w niedziele pozwolę sobie na coś słodkiego, wtedy łatwiej będzie w tygodniu nie skusić się. Przynajmniej tak mi się wydaje :D Ale trzeba próbować wszystkiego.
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zadania prawa jazdy! jeśli zaś chodzi o twój problem ze słodyczami... Nieskromnie mogę Ci polecić dwa posty na moim blogu. Ten: http://moja-fit-droga.blogspot.com/2015/11/byam-uzalezniona-od-sodyczy-jak-sobie-z.html orazt ten: http://moja-fit-droga.blogspot.com/2015/12/jak-poradzic-sobie-z-uzaleznieniem-od.html
    Może znajdziesz w nich jakieś wskazówki dla siebie, a przy okazji zobaczysz, że można poradzić sobie z uzależnieniem od słodyczy :) Sama byłam zaskoczona, że mi się udało! Teraz od czasu do czasu pozwalam sobie na coś słodkiego, ale planuję zrobić sobie kolejny taki długi detoks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za linki :D Lecę czytać. Mam nadzieje, ze to bedzie moje wybiawienie ;)

      Usuń
  3. gratuluje zdania prawka za pierwszym razem ! a ze słodyczami sobie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń